לירון דושניק, דוקטורנטית בבית-הספר לחינוך באוניברסיטת תל-אביב. עבודתה, בהנחיית פרופ' נעמה צבר בן-יהושע, עוסקת בהיבטים אתיים ומוסריים בחייהם המקצועיים של מורים. דושניק חוקרת במסגרת גישות המחקר האיכותי, תוך התמחות במחקרי הערכה ובניתוח נתונים, ואף מלמדת גישות אלה בבית-הספר לחינוך ובמסגרות אחרות. תחומי עיסוקה הנוספים נוגעים לתכנון לימודים ולאתיקה של מחקר איכותי. בין עיסוקיה בהווה הנחייה במכון מופ"ת של קבוצת העניין "ניתוח נתונים איכותיים" ושל ההתמחות "מורי-מורים חוקרים".
פרסומיה המרכזיים: 1. דושניק ל', צבר בן-יהושע נ' (2000). בין כוונה ליכולת: דילמות אתיות של מורים בישראל של שנות ה- 90'. מגמות, מ(3), 442-465.
2. דושניק ל', צבר בן-יהושע נ' (2001). אתיקה של המחקר האיכותי. בתוך: נ' צבר בן-יהושע (עורכת). מסורות וזרמים במחקר האיכותי (343-368).לוד:דביר.
3. צבר בן-יהושע נ', דושניק ל' (1998). סוגיות המחכות להכרעה – תכנון לימודים לשנות האלפיים. בתוך: ח' איילון (עורכת). תכניות לימודים כהבנייה חברתית (סדרת חינוך וחברה, עמ' 137 – 164). תל-אביב:רמות.